Un plat pla ple de poesia està, Biblioteca Jaume Fuster:
Els infants han estat molt atents durant tot l'espectacle, encara que feien diversos comentaris, opinions en veu alta, rialles quan els actors feien ximpleries, i fins i tot, quan els actors feien una entonació més forta o rellevància en segons què. També es quedaven bocabadats quan observaven que a través d'objectes tan simples com un plat es podia crear una melodia o un ritme d'una cançó, la qual cantaven els infants si els hi era coneguda, o bé la sabien, perquè de seguida l'associaven amb la lletra corresponent.
D'altra banda, cal esmentar la seva col-laboració amb els actors, ja que ho han demostrat durant l'espectacle, quan aquests s'equivocaven els nens els hi explicaven la manera de fer-ho bé.
La imaginació dels petits era immensa, ja que en diversos moments tenien d'esbrinar o imaginar el que estaven fent els actors sense tenir-ne ni els objectes ni els instruments necessaris.
Una altra cosa a esmentar són els sons que transmetien els actors, els quals eren imitats pels infants, i, el que no entenien ho preguntaven directament els actors.
Els petits aplaudien quan ells ho creien convenient, i s'emocionaven i cridaven quan estaven nerviosos en segons que moment de l'actuació.
Al finalitzar l'espectacle els nens han sortit els primers, fent rialles, cantant i comentant lo bé que s'ho havien passat.
Jo també he fet un munt de rialles veient l'actuació, ja que ha estat molt divertida i amena. Per a mi no ha estat gens pesada perquè tot eren moviments i teníes de parar molta atenció durant tot l'espectacle per tal de no perdre't, tant a nivell auditiu, com visual.
M'agradat el recull de cançons que han fet i les poesies esmentades, perquè crec que la poesia és un art que ens acompanya en les situacions més quotidianes de la vida. La poesia té molts usos i recursos, i és una font important d'aprenentatge, la qual va acompanyada de música i de moviments, també importants dins de l'educació.
L'escenografia ha estat senzilla i també ho ha estat el tema de l'espectacle. També cal destacar que amb aquesta escenografia tenies l'opció de treballar només la vista si l'oïda es saturava.
Durant l'actuació he tornat a viure molts records de cançons, recitacions, i sentiments de quan era petita. Ha fet que em plantegés la forma de comunicar-me amb el meu entorn, ja que tinc al meu abast una gran varietat de recursos, tant orals com gestuals per fer-ho.
Ella.
Fa 5 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada